Persbericht OH-Academie

Geplaatst op: 15 april 2013 door redactie Geen reacties

De Ondernemend Haren Academie: samen sterk door kennis te delen

Ondernemend Haren is een actieve en groeiende ondernemersvereniging waarin de ondernemers steeds meer met elkaar gaan samenwerken. Dit heeft onder andere geresulteerd in een serie workshops rondom ‘goed in je vel op het werk’ die in mei en juni worden gegeven door Harense ondernemers voor ondernemers.

Veel voor weinig: voor een kleine bijdrage in de kosten kunt u uw deskundigheid vergroten in de workshops Loonbeslag-en Nu – over het begeleiden van medewerkers met financiële problemen, Kinesiologie- verrassend effectief bij stressreductie en Altijd is Kortjakje Ziek – over ziekteverzuim-management. Deze workshops worden gegeven op 7 mei (Stressreductie) door Henk Visser van De Verbeelding, op 4 juni (Kortjakje) door Tim Teisman van Verzuimweg en Roelf Bossen van Aegis Advocaten en op 10 juni (Loonbeslag) door Madeleine Duran van Duran & Snel Organisers.

Onder andere met deze en volgende workshops geeft Ondernemend Haren invulling aan de HBD Kansenkaart Haren uit juli 2012. Daarin staat:

“Actie door winkeliersvereniging: samenwerking organiseren, activiteiten ontwikkelen. Actie door ondernemers: deelnemen aan activiteiten, inspelen op Het Nieuwe Winkelen (zie ook www.hbd.nl/hetnieuwewinkelen), samenwerken, naar elkaar verwijzen.”

Heeft u zich nog niet ingeschreven voor een van de workshops van de Ondernemend Haren Academie? Doe dit dan nu meteen via volgende link, www.ondernemendharen.nl/activiteiten/ want dit mag u niet missen.

Reageer