Ikea-expert geeft winkels in Haren verkoopadvies

Geplaatst op: 17 april 2014 door redactie

ikea-logo

Marjan Londeman van Ikea gaat winkels in Haren verkoopadvies geven. Klanten kopen steeds meer spullen online. Winkelen in een echte winkel doen ze daarom steedsmeer om de ‘beleving.’ Winkelen is namelijk nog wel steeds vrijetijdsbesteding nummer 1. Maar hoe zorg je er als winkelier voor dat het winkelende publiek nog steeds bij je koopt?

Als er iemand een antwoord op die vraag heeft, is dat het Zweedse meubelwarenhuis. Ondernemend Haren nodigt daarom Marjan Londeman uit om eens een kijkje te nemen in Haren. Zij werkte binnen Ikea tien jaar als expert op het gebied van ‘winkeloptimalisatie,’ om het op zijn Engels te zeggen: visual merchandiser. Dus: hoe verleid je de klant om meer te kopen dan die eigenlijk van plan was? Hoe haalt u als winkelier meer omzet uit uw vierkante meters?

Marjan-Londeman-150Londeman zal op 8 mei winkeliers in Haren advies geven via een winkelstraat- en een winkelscan. Samen worden de winkelstraten gescand. Waardoor komt de klant in koopstemming? De gevels en etalages worden bekeken en Londeman zal verbeterpunten en adviezen geven.

De dag wordt georganiseerd door Ronald Zuidema en Ondernemend Haren. Winkeliers die willen deelnemen aan de dag kunnen zich daarvoor aanmelden via Ondernemend Haren

 

Deelname

Meld je aan voor meer omzet per m2?

captcha

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
Tags: , , , ,

Comments are closed.