Themabijeenkomst: Psychologische marketing

Geplaatst op: 17 april 2018 door Linda Goes
Kaart wordt geladen...

sander renkema
Datum / Tijd
17 april 2018
18:30 - 21:00

Locatie
Postillion Hotel

Categorie(en)


Onderbewuste motieven bepalen waarom we kopen wat we kopen. Over wat dit concreet betekent voor (shopper) marketing en hoe je inzichten vanuit decision science toepast in de praktijk.

psychologische marketing

Pas jij …. toe in je marketing?

• expliciete doelen en impliciete doelen
• psychologische drijfveren
• shopperboodschap
• barrières en triggers
Nee? Dan wordt het voor jou een waardevolle avond met praktische tips en voorbeelden!

Sander Renkema

In Eelde en Groningen liggen zijn roots, nu woonachtig in Glimmen. Sander Renkema is ondernemer en strateeg en verdient zijn geld als shopper marketing expert in de wereld van brand & retail marketing. Klanten zoals Unilever, Heineken, Albert Heijn en Bolletje prijken op zijn opdrachtlijst. Wat kunnen wij van hem leren? Wat kun je doen om klanten onbewust te verleiden, te motiveren en te overtuigen tot een aankoop. Welke klantervaring kun je een beetje versterken, zodat je deze meerwaarde terug krijgt in de vorm van meer omzet.

Tussenkopje: Wanneer en Waar

Wanneer: dinsdag 17 april.
Hoe laat: ontvangst vanaf 18:30 uur, begin 19:00 uur.
Waar: Postillion Hotel Haren-Groningen (Emmalaan 33, Haren)

 

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn

Comments are closed.